INCLUDING YOU
Gennem mit arbejde ved Unik fik jeg i foråret 2024 lov at konceptudvikle, instruere og klippe den nye employer branding kampagne for PanzerGlass.
Et arbejde for…
KONCEPT
“Including You” er en æstetisk flot employer branding kampagne målrettet unge talenter mellem 18-34 år, der vægter de bløde værdier over de hårde. Derfor må kampagnen heller ikke føles for ”corporate”, men i stedet have fokus på mennesket bag medarbejdertitlen.
Derfor udviklede vi en serie af kække, jordnære videoer til SoMe om løst og fast, men som sætter fokus på selve medarbejderen, og hvorfor medarbejderne kan lide deres arbejde, og ikke hvad medarbejderen kan lide ved sit arbejde.
CREW
Produceret af: Unik Media ApS
Director: Andreas Løhde Drejer
Exe. Producer: Mark Jensen
DOP: Marcus Møldrup
Gaffer: Kristoffer Loft
Edit: Andreas Løhde Drejer
Colorgrade: Rasmus Hedin
Sound Design: Guilherme Magrin
Gear: Only Rental
VÆRDI
Den generelle ide med kampagnen er, …
At tale til de unge talenters værdier. Flere og flere unge lægger øget vægt på værdier som medbestemmelse, kreativitet, åbenhed, diversitet og tillid, men vigtigst af alt skal deres arbejde bidrage til en følelse af mening.
At der er forskellige typer af mening. Vi har forberedt en række spørgsmål, der hver især vil få medarbejderen til at sætte ord på henholdsvis indre mening, kollegial mening og større mening.